ADRIA-TUR

PODIJELI
20 / 09 / 2012
U cilju privlačenja sve većeg broja turista na globalnom tržištu i uspostavljanja vodeće uloge jadranskog bazena u Mediteranu u 21. stoljeću, uključivši regiju Emilia-Romagna i hrvatske turističke destinacije na Jadranu, potrebno je postepeno izgraditi strategiju suradnje radi integriranja prepoznatljivih turističkih proizvoda. Projekt ADRIA-TUR (Preparatory Actions for an Integrated Tourist Offer of the Adriatic Coast - Pripremne aktivnosti za integriranu turističku ponudu dvaju jadranskih obala) sastavni je dio te strategije i jasno odgovara potrebi definiranja integrirane i inovativne turističke ponude putem ciljanih akcija.
 

Trajanje:



36 mjeseci (od siječnja 2004. do prosinca 2006. godine)
 

Vrijednost projekta:



1,400.000,00 €
 

Partneri:



Italija: Pokrajina Rimini (vodeći partner), Pokrajina Ferrara, Pokrajina Forlà¬-Cesena, Pokrajina Ravenna,
Hrvatska: Grad Pula Pola