Digitalizacija kao zalog za budućnost
U Istru osim u Kino Valli digitalna oprema odlazi i u Rovinj, Poreč i Pazin, a iz pulske Arene projektor seli na Motovun Film Festival. Već ujesen osnovati će se mreža malih kina na kojoj će se urediti pitanja distribucije i ostalih smjernica za daljnji rad malih kina. Digitalna oprema stiže u Kino Valli 12. srpnja, a prva projekcija održati će se sljedeći dan.
Zanimljivost jest da je digitalna oprema u cijelosti potisnula 35-icu, te će se na ovom 60. festivalu igranog filma u Puli prikazati samo jedna 35-ica - film Boško Buha, čiju nam je kopiju omogućio Centar film Beograd.
Ukupna vrijednost digitalne opreme za Kino Valli iznosi 433.342,00 kn, te dodatnih 69.000,00 kn za 3D nadogradnju i Dolby naočale. Vrijednost digitalnog projektora za 6 hrvatskih filmskih festivala iznosi 553.247,00 kn. Ministarstvo kulture sufinancirat nabavku oba kompleta digitalne opreme sa ukupno 647.278,00 kn (60% za Kino Valli i 70% za filmske festivale) dok su ostatak osigurali Grad Pula, Istarska županija, 5 hrvatskih filmskih festivala te Pula Film Festival.
Gradonačelnik Grada Pule i zamjenik župana zahvalili su Ministarstvu kulture i HAVC-u na ostvarenom Projektu digitalnog opremanja i razvoja kinoprikazivačke djelatnosti.
Ravnateljica Zdenka Višković-Vukić zahvalila je Ministarstvu kulture, HAVC-u, Gradu Puli i Istarskoj Županiji, ali i publici koja je svih ovih godina bila strpljiva. Bez digitalizacije kina, podsjetila je voditeljica Kina Valli Tanja Miličić, ne bi uopće više bilo filmova u kinu jer stara 35-ica odlazi u povijest, a kino bi ostalo u raskoraku s novom tehnologijom i na kraju bi se i zatvorilo.
Nakon konferencije, upriličeno je u Flanatičkoj ulici zajedničko razgledavanje petnaest panoa - hommage šezdesetoj godišnjici pulskog filmskog festivala, autorski doprinos Armanda Debeljuha manifestaciji koja je od utemeljenja 1954. odredila identitet kulture gradaPule.
Bez obzira na prilični raskorak vremena i tehnologije u realizaciji nije teško ustanoviti likovnu konzistentnost, grafičku jednostavnost i prepoznatljivost Debeljuhovog poteza u realizaciji vizualnih poruka. Autorovi radovi su izazvali pohvale strukovne i filmske javnosti, a neki od njih su nagrađeni najvišim međunarodnim priznanjima. Plakatu 29. FJIF dodijeljena je Velika povelja, a cjelokupnoj grafičkoj opremi 17. MAFAF-a I. nagrada na najvažnijoj svjetskoj izložbi filmskih publikacija koja se svake godine održava u Los Angelesu u organizaciji Hollywood Reportera. Na I. međunarodnom festivalu kreativnih komunikacija u Ljubljani nagrađen je i plakat 30. FJIF-a.